Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 17 mei 2020

Zondag 17 Mei een blijde gedenk dag

 Goede middag.
 De Mei maand is al de helft gepasseerd.
 Mijn borduuropdracht is al een week klaar.


Alle letters die er in komen te staan, sla ik over.
Maak er kleine patroontjes.
Straks misschien de letters van mijn naam, datum en jaar.


Het resten dekentje is ook af.
 Weer een nieuw opgezet zo handig even een haak werkje tussen door.

 En dan het boven schrift van dit logje.


Deze foto is van 17 Mei 1962.
 Onze trouwdag.
Blij en dankbaar dat we na 58 jaar  samen mogen zijn.
Gelukkig en redelijk Gezond ook..
  Wel de moeite om hier op mijn blog te melden.
 Vanmorgen zijn we al in de bloemetjes gezet ook.
 Groetnis Annie



11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze bijzondere dag. Ik hoop dat jullie er een fijne dag van kunnen maken.
    Het borduurwerk vind ik prachtig, zo leuk met al die kleuren en zoveel verschillende patronen.
    Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wat fijn om al zo lang samen te zijn en ook nog redelijk gezond.
    Leuke foto, jullie zien er zo stralend uit, echt verliefd en gelukkig.
    Je borduurwerk wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie trouwdag wat heerlijk als je zo lang samen mag zijn. Geniet van deze dag en ik hoop nog vele jaren . Mooie deken lekker hè zo n makkelijk haakwerkje bij se hand

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Annie en DH met jullie 58e jubileum-jaar. Wat een prachtig borduurwerk en mooie gehaakt dekentje! Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles Gute zu eurem Hochzeitstag, 58 Jahre ist schon eine lange Zeit. Ich wünsche euch noch viele schöne Jahre. Passt gut auf euch auf.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Nog veel fijne jaren samen!
    Liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag! Elk jaar mag je nu bijzonder vieren, want zolang samen is lang niet alle stellen gegeven. Wat een mooie merklap ben je aan het borduren, ik houd erg van die stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Annie,
    deine Stickerei ist so schön. Die Farben harmonieren sehr gut miteinander.
    Herzlichen Glückwunsch zum Hochzeitstag.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Dubbele van de mijne. Hihi
    We gaan lekker door en doen ons best het ook te halen.
    Je borduurwerk word ook heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte Annie! Wat een tijd joh, je kan het je soms niet voorstellen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als hekkensluiter kom ik je ook nog feliciteren. Wat fijn om al zo een lange tijd een lief maatje te hebben. Je borduurwerk is prachtig. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen