Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 24 februari 2020

Blog nieuws, jarig



Goede middag.
Het is donker, regen en nog eens regen.
We hebben de lente binnen.
Zou boodschappen moeten halen, maar we stellen maar uit tot morgen.
Dus nemen we even de tijd voor  het blog.
 Een best drukke tijd gehad, maar nu is alles weer wat op regel.
Donderdag 20- 2 mocht ik mijn verjaardag vieren.
80 jaar nu dat hoort al wat.
Dankbaar en blij dat we het mochten vieren. en wel 2 keer ook



Donderdag  kwamen , broer/ zussen zwagers / schoonzussen en vrienden .
Helemaal verwend, dochters en klein dochters deden alles, 
en ik moest op mijn stoel blijven zitten
 Heel veel kaarten ook uit het dorp kreeg ik.
 Bloemen, snoeperij, waarde bonnen waar ik zelf mee kan shoppen.



Niet overal is een plaatje van gemaakt.



Dit leuke boekje, met bolletjes garen er bij.


Zo avonds maar even een van de patroontjes proberen,
leuk werkje bij de TV.

Gister middag nog een keertje feest.
Helemaal verzorgd door de kinderen, op locatie.
 In het dorps huis van ons buurdorpje.
 Zelf woonden we daar de eerste 20 jaar van ons trouwen.
Alle kinderen, kleinkinderen, en hun weder helften.
 en natuurlijk onze kleine Hidde.,
wat word het een parmantig ventje.
 Ik kreeg een mooie foto in een lijstje van hem
Zo gezellig en fijn om de hele club een keer bij elkaar te zien.
 En heerlijk gegeten , zo goed verzorgd.
 Natuurlijk werden we gehaald en thuis gebracht.
 En ook weer allemaal leuke cadeautjes en bloemen.
 Een hele flinke waardebon voor de handwerk winkel ook nog.

 Ik had geen foto's gemaakt,
 maar de kinderen wel, en krijg die nog doorgestuurd.

  Ik heb bijna de schrap blokjes aan elkaar genaaid,
 en ook borduurwerk is wat gegroeid.
Later daar maar weer eens een logje van maken.
Groetnis Annie



19 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie komen lezen hier, en een berichtje doet altijd goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee Annie wat een mooie leeftijd. Alsnog van harte gefeliciteerd. Wat fijn dat het uitbundig gevierd is. En als je dan zelf helemaal niets hoeft te doen ben je op en top jarig. Groeten Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Annie, nachträglich alles Gute zu deinem Geburtstag, viel Gesundheit im neuen Lebensjahr.
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die verwennerij.
    Nog gefeliciteerd 🎈

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie leeftijd heb je al zeg.
    Gefeliciteerd met al die mooie jaren hoor.
    Hoop dat je er van hebt genoten van je feestjes, heerlijk verwend ben je...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd Annie! Wat een prachtige leeftijd 80 jaar!
    Zo leuk om dat met alle familie te vieren en van elkaar en het lekkere eten te genieten.
    Mooie kado's gekregen is ook leuk. Net als de bonnen waar je dan later nog iets leuks voor kunt kopen. Dat gaat vast en zeker lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 80e verjaardag, wat ben je heerlijk verwend! Cadeaubonnen zijn ideaal, kun je zelf iets leuks uitzoeken. Gezellig met je hele familie feestje vieren, dan ben je een gelukkig mens. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Annie met je 80e verjaardag. Fijn dat je deze dag in gezondheid hebt mogen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd! 80 jaar... dat is een feest waard... En wat ben je heerlijk verwend. Maar het mooiste is toch dat iedereen die je lief en dierbaar is om je heen staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Annie,
    Herzlichen Glückwunsch nachträglich zu deinem Geburtstag.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je 80e verjaardag. Fijn om zo in het zonnetje te worden gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je 80 ste verjaardag. Wat heerlijk toch om het zo fijn te mogen vieren. Lief ook van de kinderen en kleinkinderen om je te komen helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk om zò in het zonnetje gezet te worden. De hele familie om je heen, geweldig! Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog van harte gefeliciteerd. Wat ben je heerlijk verwend. Ik hoop dat je nog veel meer verjaardagen mag vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk, vrolijk en dankbaar logje Annie! Een jubileumverjaardag die de moeite waard was om dubbel te vieren. Wat zal je er heerlijke herinneringen aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beetje laat maar alsnog van harte annie je bent goed verwent

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Poeh , een respectabele leeftijd. Alsnog gefeliciteerd.
    Jij kunt terug kijken op een fijne dag.
    Deze maand hoop ik 70 te worden . Ik begin mee te tellen !
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een beetje laat ( ik was op vakantie) maar van harte gemeend: gefeliciteerd met je verjaardag. Een mooie leeftijd heb je bereikt, hopelijk blijf je ons nog lang inspireren met al je mooie werk en je computeravonturen.

    BeantwoordenVerwijderen