Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

woensdag 18 september 2019

Even een berichtje.


 Hier even weer eens een berichtje.
Het is ietsje stilletje op mijn blog.
Heel veel om te laten zien is er ook nog niet.
Doe van alles wat.breien , borduren.
En heb  ik heb deze bobbin blokjes gemaakt.
Bij deze 6  blokken laat ik het.
De maten waren hier en daar niet kloppend ,
Dus wat eigen fantasie en ook een ander blok.
Vond ze allemaal op elkaar lijken.
 Met nog een afwerk bies is het een quiltje aan de wand misschien.


Het is gedubbeld, met veiligheid spelden deze keer
.

 Het zit in de ring nu en nu quilten met de hand.

Even een up-to-date van mijn sneeuwmannen hier..


De witte mannen staan er op, nu nog de bovenste rand,
Die is als die onder aan , aleen de vogel  links.
 Maak de foto's maar even groter is het misschien wat duidelijker.
Dan bedenken hoe ik het tot een wandkleed kan maken..
********************
Het gaat  met Evert steeds beter.
En ja hoor hij kan en mag weer fietsen ook.
Dus hebben  we met het mooie na zomer weer al wat tochtjes gemaakt,

Tot zo ver dit blogje, later meer.
Groetnis Annie

8 opmerkingen:

  1. Tolle Fortschritte, besonders die Schneemänner gefallen mir, ein hübsches Motiv.
    Weiterhin alles Gute euch beiden,
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie weer samen op pad kunnen. Een fijn bericht hoor. En je quilts worden mooi. Leuk om je eigen patronen erbij te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschön wird dein Quilt mit den Blumenkörben. Auch deine Schneemänner gefallen mir sehr gut.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooi quiltje geworden, leuk voor aan de muur. Ook de sneeuwmannen zien er al erg mooi uit. Wat fijn dat het zoveel beter gaat met je man, dat jullie zelfs al wat leuke fietstochtjes kunnen maken. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt je borduurwerk mooi en wat is de quilt leuk. Veel quiltplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wordt een mooie quilt, en als de maten niet goed zijn kan je dat best leuk oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een leuk bloemenquiltje, ik houd van die stijl.
    Fijn dat het steeds beter gaat met je man. Al zullen de fietstochtjes met dit weer wel weer minder worden.
    Geniet van je hobby's!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen