Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 14 februari 2019

AFFO




 Goede middag.
Vlug even een blogpost en kijk hier,
De winterse hexjes zijn nu een AFFO.
 Veel door gepit in de naadjes.
 Van al mijn rest stoffen is het toch nog wel wat geworden.


 Zo wilde ik hem maar op een slaapkamertje boven hangen.
Gaat niet door dus, de wand is te laag, of het quilt te lang
 Was leuk om mee te doen het afwerken veel werk.
  Nu maar van de wand gedaan, en op stapeltje quilten gelegd.
Er komt wel eens  iemand van  het nageslacht, 
 die het quilt op zijn bed wil hebben.
 Kort berichtje, maar het zonnetje schijnt uitbundig hier.
Ik wil naar buiten
  Groetnis Annie

12 opmerkingen:

  1. Dank voor het lezen en de reacties.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige hexagonnenquilt! Jammer dat ie op de stapel moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Annie!
    Jammer dat het niet op de muur past, maar er zal vast een liefhebber voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie mooi geworden!! Jammer dat hij niet op de muur past. Misschien kan hij op je bed of op de bank? Zo jammer dat hij “gewoon” maar op een stapel ligt.
    En wat een heerlijk weer, hè. Lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is ie mooi geworden hij krijgt vast wel een plekje. En jaaaaa naar buiten de komende dagen blijft het zo lekker op naar de lente

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig zeg je hesjes.
    Jammer dat hij niet aan je muur past..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geworden Annie!!! Weer een Affo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Annie, dein Winterhexi sieht Klasse aus, du hast einfach schöne Farben gewählt, und durch die Größe ist er sicherlich ganz kuschelig.
    lg Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooohhh wat is ie prachtig geworden Annie!!!!!
    Zonde om die op de stapel te leggen, wilde dat ik jouw nageslacht was :-)
    Misschien past hij wel dwars aan die muur, of ergens anders. Toch heerlijk om van te genieten, het is echt een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een kanjer van een quilt is het geworden, Annie! Tjonge, heb je de hexjes geteld? Je bent ook wel een supervolhoudster hoor...
    Jammer dat de muur te kort is, maar er komt vast een bestemming voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Annie,
    gratuliere dir zu deinem neuen und wunderschöne Quilt.
    Er ist sehr fröhlich und farbenfroh.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen