Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 5 juni 2018

Borduren


 Goede avond.

  Een kleine blog post maken nu even.
De computer,/ de verbinding met internet had kuren.
Steeds vorige week ook.
Het internet er op en er af.
 dat geeft gewoon irritatie, het spul moet het doen toch
Vanmiddag heeft mijn computerman  alles weer in order gemaakt.
Met een nieuw adapter voor de Wiify.


Het huis werk van de  groep Dear Rini
Mooi bij, en we kunnen weer buiten zitten.
Dus deze week vast wat vakjes vooruit borduren.


Randje per week ook bij, alles van rest garen doe ik.
Of mijn lap voor de randjes lang genoeg is betwijfel het.
Nu we zien wel hoe ver we komen
.
En dan de misterie merk lap van de FB Landranden groep.
Zo  fijn borduurwerk dit.
Deel 6 voor de maand Juni.
 Kon gewoon niet stoppen, moest af.
Nu de 28 ste van deze maand krijgen we deel 7.

De vogeltjes hebben een rand gekregen,
 niet de golvende rand zo als het voorbeeld.
 Had daar niet de goede hoeveelheid stof voor.
Nu wacht het op dubbelen en door pitten.
 Moet eerst weer in de stad wezen,
 voor achterkantstof tussen vulling.
   Ga me nu weer bezig houden met de sampler blokken
Groetnis Annie

7 opmerkingen:

  1. Vind ik ook Annie, een computer moet werken, daar wordt ie voor betaald :-)
    Gek hè, zo lang hebben we zonder gekund, maar nu niet meer. Veel te leuk om alles te zien wat anderen maken.
    Fijn dat je met je borduurtjes weer helemaal "bij" bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat borduurtje toch mooi, die met de rondjes!Erg vervelend als internet kuren heeft.
    Groetjes en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tolle Fortschritte liebe Annie, hab ich schon bei Instagram bewundert.
    lg martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschöne Fortschritte an deinen Borduuren.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gemier met die computers en internet... het moet het wel allemaal doen hè...
    Intussen heb je flink kunnen borduren, tjonge.. wat heb je weer veel mooie motieven erbij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig borduurwerk is het aan het worden. Computers is mooi, zolang ze dan wat je wilt. Anders......

    BeantwoordenVerwijderen