Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 2 januari 2017

Quaker Patchwork



 Hallo allemaal.
Het nieuwe jaar is al weer bijna 2 dagen oud.
 Vanmorgen de kerstboom, en alle versieringen weer opgeborgen.
Hopelijk volgend jaar weer alles opzetten.
 Oudjaars-avond zaten we gezellig samen uit.
Dankbaar ook voor het goede en mooie jaar dat we mochten afsluiten.
 Op nieuwjaarsdag kwamen er kinderen en kleinkinderen langs.
Mijn appelbollen gingen er rap in.
 Gister de eerste dag van het jaar, maakte ik de borduur lap 
Quaker Patchwork af.
 De kleuren zelf wat ingevuld, en alles geborduurd met rest DMC garen.
Het was een leuk werkje.
 Het was wat donker vanmiddag, dus geen super foto.


 Nu ook de randjes lap af is even geen borduurtjes meer.
Maar half januari starten we met vakje per week.

 Vanmiddag de doos met de BBL blokken tevoorschijn gehaald.
Blok 1 is af, en het tweede blok nu voorbereiden.
 Hoop dat het allemaal wil lukken.
Het is echt een uitdaging voor mij.

Oei ik zie dat ik in 2016 weer minder berichtjes heb gemaakt.
Bloggen is best gezellig, , wil het ook niet kwijt,
Toch maakte ik eerder vaker een berichtje.
Deze maand heb ik 5 jaar dit blog , en geniet er toch altijd nog van.
Prettige avond
Groetnis Annie

13 opmerkingen:

  1. Wat is de borduurlap Quaker Patchwork prachtig geworden.
    Succes met je BBl blokken.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frohes Neues Jahr.
    Wunderschön ist dein Quaker Patchwork geworden.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen en je Quaker is schitterend geworden suc6 met je BBL en och dan ook nog vakje van de week spannend. Heel veel plezier met je projekten lieve groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woh wat mooi is dat borduurwerk knap !!! en gewoon doorgaan met bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen voor het nieuwe jaar.
    De borduurlap is prachtig geworden. Leuk om zo je restjes op te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wens jullie ook een heel gelukkig, gezond en creatief 2017!
    Leuk dat je borduurwerk helemaal klaar is, kan je eerdaags weer starten met het volgende.
    Ach, wat maakt het uit of je iets minder berichtjes maakt, je kunt niet altijd iets beleven of laten zien toch?
    Komt vast goed in 2017 :-)
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi borduurwerk.
    Ik denk dat ik dit jaar het randje over sla al heb ik dat al vaker gezegd. Hihi...
    Je blok is ook mooi geworden.
    En lekker blijven bloggen hoor!
    Ik schrijf ook minder maar gewoon wat uitgebreider.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie je wel? Ik dàcht wel dat je hem binnenkort af zou hebben!
    Wat een schitterend borduurwerk ...
    Weet je al hoe je hem gaat afwerken? In een lijst?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi borduurwerk Annie! Veel plezier met het vakjes vullen. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen en wij genieten mee van je blog, dus vooral mee doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi borduurwerk! De kleurtjes super.

    BeantwoordenVerwijderen