Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

woensdag 18 december 2013

Serious Request

 Vanavond gaat het glazenhuis dicht.
Heel Friesland en ons land leeft mee.
Heel veel acties zijn er al.
Mee kijken
http://www.omropfryslan.nl/live/webcam-zaailand

Groetnis Annie


5 opmerkingen:

  1. Altijd weer een feest om te zien. Fijn dat er zo veel gulle mensen zijn.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he dat het nu bij jullie in de buurt is. Een paar jaar geleden in Eindhoven ben ik er een paar keer geweest.
    Geniet er van
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop mensen stonden er voor het glazen huis hé!!
    Wij proberen van de week een keertje te gaan kijken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In heel Fryslân is men enthousiast bezig met allerlei acties om geld bij elkaar te krijgen voor het goede doel. Ik kijk ook regelmatig via de webcam naar het glazen huis.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het altijd een geweldige actie. Ik volg hem dan ook altijd. Leuk dat hij bij jullie in Friesland is.

    BeantwoordenVerwijderen