Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 10 december 2013

Quilt middag

Hallo allemaal.
Vanmiddag weer de middag voor het quilten.
Mooi weer, en op mijn fiets naar Teakje haar tuinhuis.
Zus was er niet verder allemaal aanwezig.
Het eerste gedeelte werd er weer aan het huisje project gewerkt.
Teake en ik doen meteen onze eigen werkjes.


Deze mooie borduurwerkjes, worden af gewerkt met een streep biesje, en daar na komen ze op deze ondergrond,  in hart vorm. Passen en schuiven hoe het zal worden.




Hier de tafel met de huizen werkstukken.
Foto is niet goed, het zonnetje schijnt lekker naar binnen.

Janke maakte sterren, en ik nog een ronde vorm uit het boek van Karin Pieterse.



 Hier showt Janke haar Quilt, gemaakt van een Jelly rol. en gequild met de machine.
Uit de vrije hand.
Mooi gedaan hoor.

Vandaag kreeg ik weer eens een siggy van de post.
Het is mijn 100 ste.


Uit Lint in België, dank je wel Wouter.

Vanmiddag toen ik thuis kwam, stond de kerstboom in de kamer.
Lichtjes zaten er ook in, verder is hij dan voor mij.
Dus kon ik zo versieren.
 Het kleed met de sterren ligt op tafel.
Zal  bij dag licht een plaatje maken.
Hoop dat het lukt, mijn toestelletje krijgt soms wat kuren.
Och heb het ook al 10 jaar.
Ik ben wat achter met het lezen van jullie blogs, maar ik hoop het de komende dagen goed te maken
Groetnis Annie


8 opmerkingen:

  1. leuke quilt en borduurwerken komen er weer langs, gefeliciteerd met de 100 st siggy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor zo'n bee. Mooie siggie heb je er weer bij. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezelligheid allom dus. Heerlijk voorgenieten.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk al die vrouwen die samen creatief bezig zijn en zulke verschillende creaties maken!
    Ben benieuwd naar je "versieringen" Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier met het optuigen van de Kerstboom en wat een leuke quilts en stitcheries hebben jullie onder handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd heel gezellig zo'n groepje actieve quilters bij elkaar.
    Fijn dat de boom al zo ver kaar stond, het versieren is namelijk het leukst.
    Dat is nu ook vast al klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annie. Gefeliciteerd met je 100e! Hij is leuk.
    Wat een leuke borduurtjes laat je zien. Ik vraag me echt af hoe dat nou een hart moet worden.
    Zo hoort het hè, haha, als je thuiskomt van een bee dat de kerstboom klaar staat. Het versieren is het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen