Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 11 oktober 2018

Breien en opdrachten




 Goede avond.
Weer een prachtige na zomerdag vandaag.
Nu het blog even bij werken, 
ik had het een ietsje druk meende ik.
Ook de computer hield er mee op.
Dus die ging  een weekje naar de PC dokter.
Gelukkig kreeg die hem  weer aan de praat, 
telefoontje is leuk om bij te lezen, 
maar er wat op te doen is me te klein.

We maken bijna elke dag een fietstochtje ,
en zijn er  stoof peertjes en appelmoes gemaakt
Mooi wat bakjes in de diepvries, 
lekker om te eten en uit te delen.

Helemaal aan het breien, hier boven het eerste blok.
De Zeeuwse brei deken van Tante Zoet
 Ik mocht er van me zelf niet mee beginnen,
 eerst de trui voor Hidde klaar.

 Ook nog een mutsje, maar geen plaatje van gemaakt.


 Het 2 de blok  is ook af. van de deken.
Het derde is nu aan beurt, ajour patroontjes, 
de geen werkje voor bij de TV. 
 De blokken worden in banen gebreid

 Door al dat breien wachten mijn opdrachten.
 Maar nu de laatste weken hard gewerkt.
Vrijdag opdracht borduren is nu weer bij.


Op een nieuw rest lapje  verder met Randje per Week.

Ook weer bij


 En ja daar waren ook nog de Winterse hexjes.
Te weinig rest stof om de punten gelijk te krijgen.
Dus hebben er 2 punten verschillen de stofjes gekregen.
 Moet zo maar, alles in het vooruit weten,
is rijk worden geen kunst toch.





Hier het geheel bij tot en met week 40.


Nu  ga ik met de sampler aan het door pitten, en ja breien hé
Nog een fijne avond.
 Groetnis Annie







12 opmerkingen:

  1. Wat ben je heerlijk bezig. Ik vind je hexjes prachtig. En wat genieten we toch van het mooie weer hè, heerlijk gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjonge heeft een dag bij jou meer uren?
    Wat wordt je hexagon deken mooi zeg!
    En breien is ook al zo mooi en zo leuk om te doen.
    Vandaag weer een mooie dag als ik de rode ochtendzon nu zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tolle Fortschritte bei deinen Arbeiten - besonders gut gefällt mir die weiße gestickte Blöcke.
    lg Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ein wunderschöner Post. So viele wunderbare Fortschritte an deinen Projekten. Besonders begeistert bin ich von deinen Winterse Hexies.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoeveel uren zitten er in jouw dag? Je bent zo heerlijk bezig met allerlei werkjes. Die winterse hexjes, geweldig. Ook lieve breiwerkjes. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat worden je hexjes toch prachtig! Ach, als de stof op is, neem je gewoon iets wat er op lijkt, dat werd vroeger ook altijd zo gedaan in de tijd dat er geen quiltwinkels waren, maar alleen restjes.
    Wat een heerlijk weer hè? Morgen nog warmer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa dat is een mooie deken ik kijk graag bij jou mee. Mooi borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent heerlijk met van alles bezig, mooie projecten hoor.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hexjes worden erg mooi, het blijft puzzelen niet dan? Ik loop nog steeds achter, maar doe mijn best. Je borduurlappen en brei-kunsten zijn geweldig!!! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele stoere trui voor Hidde.. ik vind hem zo leuk! Voorlopig hoeft hij hem nog niet aan, want wat een zomerweer hebben we nog hè..
    Het voelt gewoon onnatuurlijk aan.
    Ik heb al vaak gelezen over het beddegoed van tante Zoet. Je maakt dus weer een breideken! Leuk om het bij je te volgen, want ik doe zelf niet mee. Een mens kan niet alles, al lijkt het wel alsof jij een duizendpoot bent Annie...
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je toch een knappe handwerkster! Geweldig hoe je van alles en nog wat oppakt! Je winterse hexjes zien er ook mooi uit. Nog een fijne avond,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, wat werk jij aan veel projekten tegelijk. Zou ik niet kunnen. Ik ben ook aan breien geslagen, een baby vestje. Heb er pijn in mijn schouders van gekregen. Lang niet gebreid en je schijnt er toch andere spieren voor te gebruiken dan bij naaien. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen