Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 12 januari 2019

Dear Rini borduren



 Hallo allemaal
Hier even een blogpost weer.
Hartelijk Dank voor de reacties vorige keer.
En ik zie dat ik ook weer volgers er bij kreeg
Dat is toch leuk om te zien

****************
 Begin januari 2018 begonnen ,
we via de FB groep Dear Rini borduren  aan deze lap


 Elke week een patroontje, het  was leuk om te doen.
Ik gebruikte allerhande kleurtjes uit mijn rest garen doos.
Wat fantasie en ook een stiksteek om de dieren.
Paar plaatjes van dicht bij,







Ietsje grove stof, dus is het een flinke lap geworden,
Volgende week   werk ik het af met een ;
achterkant, tussen vulling en een biesje
tot een wandkleedje.

*****************


Het laatste gedeelte van de randjes per week 2018 is afgewerkt.
Kan ergens worden opgehangen dus.

****************
Zo ben ik aardig door mijn werkjes even.
Door pitten aan de winterse hexjes en ik 
 brei aan de 4 de baan van de deken van tante Zoet.
 Opdracht januari  ben nu bij  het 4 de  patroontje van de baan
We moeten er 6.
Leuk werk maar oppassen tellen en nog eens tellen..




Goede avond en een fijne zondag.
Groetnis Annie


12 opmerkingen:

  1. De dear Rini is zo leuk geworden! Nu nog afwerken en dan kan die "hangen". Heb je nog plek, of wissel je af met de werkjes aan de muur? Het huis zal wel (net als bij mij) vol zijn met al die affe quilts en borduurwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de dear Rini prachtig!! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige Dear Rini, leuk al die dieren-plaatjes! Ook de randjes van 2018 is heel erg mooi geworden! Je brei-deken van tante Zoet is geweldig!!! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Rini sieht toll aus, so viele unterschiedliche, kleine Motive. Und Tante Sweets Decke wird ein Traum.
    Schönen Sonntag, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Stickerei Dear Rine sieht wunderschön aus. So viele schöne und unterschiedliche Motive.
    Deine Strickdecke wird ein Traum.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo krijg je een prachtig wandkleed.
    Mooie patroontjes zitten er in de tante Zoet deken.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een mooi breiwerk... Ik ben er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zoveel borduurtjes erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fleurige lap is de Dear Rine geworden en ook de Randjes van 2018 zijn geweldig.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een paar prachtige werkstukken om aan ons te laten zien. Het borduurwerk is beeldig met al die kleine motieven. Je krijgt er plezier in om alle dieren op te zoeken... En je breiwerk: mijn handen jeuken er van! Ik zag er al iets over bij Blij dat ik brei. Krijg er gewoon zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie borduur werkstukken. Nu lekker breien, vind ik ook heerlijk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen