Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 11 november 2018

Machine appliqueren




Goede middag.
Best weer tijd voor  een blogpost te maken.
 Eerst allemaal hartelijk dank voor de reacties op mijn vorige post.
Doe best veel handwerkjes, maar maakte er geen plaatjes van..


 Deze week donderdag ging ik naar Miranda
Atelier Fûgelstje voor een workshop 
Appliqueren met de naaimachine.
Hier het eind product van ons aanwezige dames
Deze foto's heb ik geleend van FB

Het was een gezellige leerzame dag.
Mij zie je hier vooraan op de rug..


Dochter Ria bracht me met mijn naaimachine naar Bolsward.
Middags ben ik weer  door Evert opgehaald


 Deze is dus die van mij .
Ik vergat  mijn foto toestelletje daar bij Miranda.
Maar morgen middag ga ik weer naar het atelier.
Nu voor de cursus Lente quilt die ik ga volgen.
 Ik ga samen met nog een mevrouw van onze quilt middagen.
Best wel veel zin in 

**************
 Ook hadden we donderdag avond weer het Crea café.
Ook al weer leuk daar elkaar te treffen.
Het plan ligt er al een poos om een hele zaterdag Crea café te gaan doen.
Nu het is in voorbereiding, en 17 -11 gaat het gebeuren.
Er worden  soep salades en lekkers mee gebracht.
Zal een geweldig dagje worden denk ik.

**************
Bijna de 2 baan af , blok 6
van de  brei deken van Tante Zoet.


Einde deze maand opdracht 3 de baan.
Dus ben ik aardig bij
Dit even met het telefoontje gemaakt.
Later meer.
Ga nu met de hexogonnen opdracht van deze week beginnen.
Prettige zondag verder.
Groetnis Annie





10 opmerkingen:

  1. IK schrijf zelf even hier, en hoop dat jullie post dan in mijn postvak komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blokken zijn dat. Gezellig om zo samen te werken. Geeft soms net even dat duwtje extra om aan de slag te gaan. Succes met de Bee volgende week. Veel lpezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om appliceren machinaal te leren. Is best nog heel moeilijk. Succes met je andere workshop!!! En je brei-project is zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat een moois en gezelligheid weer...lekker genieten Annie...
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je breiwerk zo mooi!
    Appliceren met de naaimachine is heel andere koek dan met de hand hè.. het is maar net wat je ligt...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor dat je lekker op stap gaat en leuke workshops doet. Appliceren met de naaimachine lijkt mij ook leuk. Lekker bezig blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dein Appli Block sieht wunderschön aus.
    Auch deiner Strickerei kommst du gut voran.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hübsche Applikation, ein tolles Motiv. Und deine Stickarbeit wächst immer weiter.
    lg Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pracht breiwerk en de muisjes van je voroge blogje heb ik ook al eens gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb eerst even bij de muisjes gekeken, wat zijn ze leuk.
    Leuk dat je de deken van tante Zoet breit, mooi wordt het.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen