Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 19 mei 2018

Vogeltjes


Goede middag.
4 Vogeltjes zijn er gemaakt.




 En ook wat voorwerk gedaan.



 Het was een donkere dag hier vandaag.
Morgen hopen we op een zonnetje,
 en weer eens buiten aan de koffie.

 Vanmorgen mochten de duifjes voor het eerst naar buiten.
Heel de dag zagen we ze.
Maar nu zijn ze gevlogen.
Hoop dat ze hun hokje kunnen vinden straks.


Fijne Pinksterdagen.
Heb fijn veel borduurtjes huiswerk,
en ook weer 2 rijen hexjes.
Groetnis Annie

10 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch schattig, die vogeltjes.
    Succes met de duiven.
    Fijne Pinksterdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi geworden leruk met de duiven als ze uitvliegen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vogeltjes zij LEUK, ik hoop dat je duifjes terug naar huis zijn gekomen!! Fijne dagen, zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niedlich sehen deine applizierten Vögel aus.
    Frohe Pfingsten und liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vogeltjes zijn mooi geworden. Het is hier heerlijk buiten ik hoop bij jullie ook. fijne dagen verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag natuurlijk heerlijk in het zonnetje kunnen zitten en genieten van het mooie weer, met een vogelwerkje op je schoot.
    En.... zijn de duifjes nog teruggekomen gisteren of vandaag?
    Hopelijk wel, anders misschien flink schudden met een metalen bakje voer, dat doen de duivenmelkers ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik vind je vogeltjes ook prachtig, leuk dat appliceren..
    En zo te lezen houd jij wel van huiswerk!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very sweet little birds. I did a birds hanging a few years ago with all shades of blue and called it my Blue Birds. Happy Stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, dat is een leuk patroon! Heerlijk puzzelen, wat menu weer voor stofje kunt nemen... Ook ideaal voor restjes.

    Zijn de duifjes weer naar huis gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen