Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 22 januari 2018

Klein berichtje.




 Hier nog even een animatie plaatje.
Die van gister even veranderd.
Niet zo bij nagedacht.
Maar ik  kreeg commentaar.
 het zou aan de pikante kant zijn.
Dus heb ik het  maar even veranderd in een net plaatje.
Hier een ouderwetse winter, met vallende sneeuw.
Zo meteen quilt middag.
Misschien heb dan de volgende keer iets te laten zien.
Prettige dag verder.
Groetnis Annie

6 opmerkingen:

  1. All your stitching and quilting is beautiful. I love to see it all.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Was inderdaad pikant Annie, maar het was maar een grapje van me hoor, ik vond het wel spannend en heel gewaagd :-)
    Deze is ook leuk en heel braaf...
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik heb het niet eens iets van gezien, dat het pikant zou zijn. Maar deze is ook erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gemist ha ha soms kijk je langs dingen heen maar dit plaatje is gewoon mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wat ben je weer lekker druk. ik haak de cal ook en Gerrit maakt de hexjes van Anneliefs. Leuk dat je kinderen ook van handwerken houden.

    BeantwoordenVerwijderen