Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 19 september 2015

Zaterdag avond

 Goede avond.
De week is al weer voorbij.
 Heel veel dank voor alle goede wensen,
 en de reacties die jullie voor mij schreven;
 op mijn vorige blog post..
 Het gaat langzaam aan iets beter met Evert, 
nog steeds moe, en geen kracht.
Na een uur op is het weer rusten..
Maar we houden moed.
 Haak mijn blokjes, tot een grote deken.
Het word al een heel gewicht.
  Later een plaatje.


 Dit plaatje maakte ik vanmiddag
Het quilt is tot de randen,
 met de hand gepit, ook de bogen.
 Vanmiddag bedacht ik de 2  randen  verder,
met de machine te quilten..
 Ik ben er niet zo bedreven in,
 maar hoop dat het wat wil lukken..
Dan nog de bies, en is het af.
 De randjes per week gaan ook door, 
maar ik ben nog niet bij.
Het is ook nog geen oud jaar hé.)

 Een goede en fijne Zondag gewenst.
Groetnis Annie
 .


10 opmerkingen:

  1. Moedig hoor om met de machine te gaan quilten. Lijkt me moeilijk met zo'n grote quilt. Jammer dat het met je man nog steeds niet veel beter gaat, sterkte er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig even weer bij jou op visite.
    Sterkte met je man, hopen dat hij snel opknapt.
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat je vast lukken! Jammer dat het nog niet zo wil met je man, rustig opbouwen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor om zo'n grote quilt onder de machine te krijgen. En beterschap met je man. Herstellen kost veel tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knap om dat met de machine te doen lijkt me toch ook een hele klus !! sterkte met je man hoop dat het gauw wat beter gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap met je Evert. Mooi word je quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das wird ein sehr schöner Quilt.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ga je toch snel met die POP, leuk! Dat je daar nog allemaal aan toe komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt je quilt mooi. Beterschap met Evert

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een hele leuke quilt, en je schiet al hard op richting een affo!
    Sterkte en beterschap gewenst voor Evert. Wat fijn dat je nog zo goed voor hem kunt zorgen. Maar het zal ook best eens zwaar zijn...

    BeantwoordenVerwijderen