Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

vrijdag 18 juli 2014

Mooie dag

Vandaag de verjaardag van Famke.
Onze jongste kleinkind..
10 jaar al weer. een heel fijne dag voor je Famke
Deze foto werd gemaakt.
Famke heeft haar eerste kruisje op de rug.




Het is hier een mooie dag, maar nu blijven we even binnen,
Het is hier even wat koeler, en vanavond maar naar het terras.
Nu dus even binnen wat steekjes aan de Nature's Home.
   Groetnis Annie


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kleindochter. Een hele leeftijd heeft ze al.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere meid!!
    Tja.... ze zijn groot voor je er erg in hebt Annie!!
    Onze jongste dochter is 11......

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Famke.
    Is al een hele dame zo te zien.
    Geniet maar van de avondkoelte, hoewel die vast niet zo heel koel zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze straalt helemaal van alle aandacht; wat een leuke foto van de jarige jet!
    Ik weet niet of het vanavond nog lekker was bij jullie buiten, maar ik ben gewoon weer naar binnen gegaan. Half 10 en nog steeds 28 graden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met deze mooie meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met Famke's verjaardag!
    Binnen is het heerlijk vertoeven!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen