Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 4 maart 2014

Computer probleem en Quilt middag

 Hallo hier even een blog postje.
 Mijn computer had problemen, wilde niet meer starten
Dus ging hij naar de reparateur.
Dus even zonder, maar zie nu is mijn speeltje weer terug op zijn vertrouwde plekje.
 Ik ben dus veel blog berichtjes lezen achter.
 Vanmiddag was het onze quilt middag.

 Er was weer mooi werk te showen.
Hier deze  uit de quilt nieuws.
 Spijtig genoeg waren de batterijen van mijn Sony leeg, en kon ik geen plaatjes meer maken
 Het was weer een gezellige samenkomst.

 Zelf heb ik even een nieuw werkje gemaakt, wat ik met de hand kon maken.
 Haakwerkjes en borduur en brei  werkje genoeg ,
 maar met quilten vind ik dat je wat quilterigs moet produceren


 Het doel is meer van deze te maken.
Ook om het appliqueren wat te leren.

 Deze week hoop ik naar een quilt winkel te gaan, 
en dan de stof kopen om de Farmer Wive blokjes een top te maken.

Mijn bordur en haak randjes zijn weer af, maar die komen later weer eens in beeld.
Prettige avond
 Groetnis Annie


12 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar dat je speeltje het weer doet. Dat kan je toch niet meer missen, haha. Wat een enig quiltje met dat huisje, zo vrolijk. En waar jij mee bezig bent, vind ik ook zo leuk. Daar kan je echt een enige quilt mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk quiltje met het huisje erop, Annie!
    Je nieuwe werkje vind ik mooi, lekker contrast van die stroken met elkaar.
    Fijne avond nog!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie quilt met het huisje en de bloem erg mooi. Gelukkig dat je speeltje weer gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja een computer hoort het gewoon te doen, toch??
    Je quilterigse werkje vind ik super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja wat is een quiltster in deze tijd zonder computer! Blij dat ik weer van je foto's kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je computer het niet doet, weet je pas hoe vaak je dat ding gebruikt hé!
    Gelukkig is die weer up and running.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dresden plates gaaf, dat wordt vast een geweldig mooie top! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is een mens nog zonder zijn computer tegenwoordig.
    Soms denk ik wel eens stiekem, het zou wel lekker rustig zijn zonder, maar nee hoor ik zou hem niet kunnen missen en ook al die leuke contacten niet.
    Gezellig is dat hè, zo bij elkaar komen en lekker met de lapjes bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat je computer het weer doet, wat zouden we zonder zijn, he! Je Dresden Plate is mooi, gezellig weer, zo'n bijeenkomst met quilters.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie Dresden Plate. Het quilt met klsojes is ook geweldig. Leuk die frisse voorjaarskleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je weer online bent. Wat zien je werken er weer prachtig uit.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig gaat het quilten gewoon door zonder pc. Vrolijk quiltje.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen