Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 19 augustus 2018

Vogeltjes klein hexjes






Goede avond.
 Bijna de zondag al weer voorbij, 
en staat er weer de nieuwe week klaar.
De dagen gaan weer vlug,
 en gelukkig niet meer zo heel warm weer.
Wel heerlijk zomers.
 Hebben we weer eens wat fietstochtje gemaakt.
Gewone werkjes vlotten weer en fijn wat handwerken..

Heel veel is er niet om te laten zien.
Er zijn ook mooie boeken gelezen.

Ik was zo onhandig om in mijn vinger te snijden in plaats van de ui.


 Ben nu zover dat het met een pleister kan worden verbonden.
 Dus gaat het handwerken weer.

Had de deken af willen haken,
Maar dat ging zo onhandig.


De vogeltjes zijn door gepit.
Nu wil ik de rand versieren met de bloemen
Ook de vogeltjes nog wat opfleuren .
Een oogje enz..
 De foto net even gemaakt.
Hier op de vloer.
Donker weer dus niet helder.
Als het een AFFO  is komt er beter plaatje hoop ik.


Mijn borduurwerkjes van daag weer af voor deze week.

Gepuzzeld al met week 33.
Winterse hexjes
Nu de eerste werkstukken in de groep op FB  staan
 Weet ik hoe het in elkaar steekt 
Het word weer een heel gepuzzel met mijn rest stoffen.
 Je moet steeds grotere hoeveel heden maken.
 het is weer een uitdaging.
De klein hexjes 0,5 inc maak je uit kleine scrapjes.
Goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie


8 opmerkingen:

  1. Heel leuk zoals je de vogeltjes-quilt wilt "versieren" met in de randen bloemen en oogjes e.d.
    Ben benieuwd hoe jij de Winterse hexjes bij elkaar gaat "puzzelen"
    Als bij mij een stofje op is, maar ik een andere bloem,ijs-ster of ruit gewoon in een andere kleur of wat er dichtbij komt. Toch heb ik nog 2 grote lappen gevonden die ik mooi kan gebruiken voor de grote gedeeltes.
    Dank je wel voor je reactie op mijn blog.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook heel blij met het koelere weer.
    Arme jij, met je vinger in verband is het lastig naaien, maar lezen is ook heel fijn.
    De vogelquilt bijna klaar, nog even oogjes, dat is belangrijk, want die beestjes moeten toch kunnen zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dein Vogelquilt sieht so hübsch aus, eine tolle Arbeit 👍
    LG Martina 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschön sieht deine Vogelquilt aus. Die Hexie-Blümchen machen sich sehr gut auf den Rand.
    Gute Besserung für deinen Finger.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie quilt is de vogeltjesquilt geworden. En wat leuk de hexjes. Sterkte met je vinger. Dat is pijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful hexies and a great quilt, Annie. Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je vogeltjes quilt is leuk zeg met de bloemen op de rand............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt weer heel mooi Annie fijn dat het nu iets koeler is buiten

    BeantwoordenVerwijderen