Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 14 juli 2018

Zaterdag avond



 Goede avond.
Lang buiten kunnen zitten, en nu binnen blogs gelezen, en maak ik een berichtje,
 Deze week Winterse hexjes week 28, spiegelbeeld van week 27
Moesten er 21 en 20 op rij zijn. Tja ik had 18 en 19.
 Het paste wel, maar ik was niet tevreden, kon maar niet vinden waar het foutje zat
Plaatje naar de FB groep. Juist ja week 26 zat de fout.
Heel de middag en ook vanavond er aan gewerkt, en klaar is het nu,


Deze week zo af en toe shassings en blokjes tussen de sampler blokken gezet.



Ga het quilt in 2 delen houden.
 Het word 6 blokken breed en 7 blokken lang.


Alles ligt met spelden in mijn doos.
Dus zo tussendoor een straatje naaien boven.

Mijn tussen door werkje is haken.
Van de zomerdeken had ik nog garen over.
Had ook al een baby deken gehaakt.
Nu van alle rest garen een tafelkleed of zo.
geen patroon, uit de losse pols.


 Prettige zondag.
Groetnis Annie




12 opmerkingen:

  1. Wat ben jij toch een bezig bijtje. Volhardend om de fout te vinden met je hexjes. TOP! Je andere quilt- en haakwerkje ook al zo mooi. Heerlijk he om zo met je hobby bezig te kunnen zijn.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tolle Fortschritte bei deinen Arbeiten, sehr gut gefällt mir, wie du die Blöcke zusammenfügst.
    Schönen Sonntag, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi wordt het Annie, echt prachtig je winterse hexjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschöne Fortschritte an deinen Projekten. Deine Häkelabeit gefällt mir sehr gut.
    Schönen Sonntag und liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor om die blokken te haken uit de losse pols. Lijkt me moeilijk om precies uit te komen, maar jij bent ervaren dat scheelt.
    De winterse hexjes zijn prachtig. Alleen zijn het inmiddels wel zomer hexjes geworden :-)
    Maar eer het af is zal het wel weer winter zijn, geen idee hoe lang dat nog doorgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je weer heerlijk bezig! Mooi je winterse hexjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat worden de hexjes leuk! Steeds dat rood dat terugkomt, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige projecten Annie. Die hesjes zijn heel zomers met die zachte kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt de winterse hexjes mooi en wat een mooie sashings zet je tussen de sampler blokken. Het wordt een mooi geheel. Het haakwerk is ook al zo mooi en zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn weer prachtige stukken waar haal jij al de tijd vandaan :))) ik ben in de vakantie modus de kleinkinderen logeren hier en dan ach even niet zo veel is ook wel lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ik zie je al verwoed zoeken naar waar de fout zat... Maar het is helemaal goed gekomen en wat heb je weer een prachtig geheel.
    Heerlijk zomers haakwerk, lekker voor tussendoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat was je druk bezig. En dat met die hitte, geen wonder dat je een fout maakte. Gelukkig kon je het herstellen.

    BeantwoordenVerwijderen