Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 16 december 2017

Borduren 2017


Vakjes en cirkels



 48 weken een vakje borduren , van Randje per week.
Nu is het een affo.
Afgewerkt met vlieseline en een achterkantje.
Bies van een quiltstofje.
Tunnel zit er achter.
Evert gaat het voor me ophangen, 
ergens hier in huis een plaatsje zoeken.
Het was super leuk elke week.
Ik heb alles geborduurd met rest DMC garen.
Wat ik nog had, en wat ik kreeg..
 In januari starten er weer randen.
En ja ik kijk er al naar uit.


 Op FB  zag ik Dear Rini borduren.
49 weken een cirkel, afwisselend ;
een figuur en een dier afbeelding.
 Ook hier deed ik mee.
Ook weer met garen uit mijn voorraad doos.
 Deze starten volgende week al een vervolg
, maar die bewaar ik eerst maar even..
 Wil je de patronen wat beter zien,
klik op de foto, dan is het wat groter.

Verder heb ik met wat groen geknutseld voor de kerst versiering.


Foto is niet mooi het was al donker aan het worden.

 2 sampler blokken zijn er gemaakt.
Die zijn even in de doos.
januari pakken we het quilten weer op.

Heb nu nog  borduurwerk, wat ik af wil maken.
Ook de  Afrikaanse bloemen  haken.
Heb er nu zo 225 klaar.
Dus de deken groeit gestaag,

Met PSP maakte ik deze kaart.
 Waar ik jullie.
Heel Fijne, Goede en Prettige Feestdagen mee wil wensen.


Groetnis Annie

13 opmerkingen:

  1. Liebe Annie,
    das sind zwei Prachtstücke, deine Arbeiten, sehr gelungen und wunderschön.
    Liebe Grüße und schönen 3. Advent, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat 'n PRACHTIGE werkstukken.. mooi gemaakt Annie, fijne feestdagen gewenst,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk al die cirkels en afgewisseld met dieren . Ook er kerstkaart mag er zijn daar moet ik nog helemaal mee beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zowel het vakje per week en de ringen zijn schitterende borduurlappen geworden!
    Mooie ster hangt er voor het raam.
    Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2018 gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wunderschön sehen deine beiden fertigen Arbeiten aus.
    Wünsche dir ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest.
    Liebe Grüße, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend je borduurwerken!! Ik wens jou ook fijne feestdagen en een gezond 2018

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige borduurwerken. Super zeg. Ik wens jullie ook fijne kerstdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je de borduurwerken mooi afgewerkt, ze zijn echt prachtig geworden! Fijne feestdagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je mooie borduurwerken "op tijd" klaar zijn. Ben je helemaal klaar voor het nieuwe borduurproject in 2018.
    Nu nog een plekje vinden in huis, dat raakt steeds voller natuurlijk, maar dat komt vast goed.
    Wens jullie ook hele fijne kerstdagen.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent echt een (borduur)kanjer! En alles ook al weer keurig afgewerkt... Een lust om te zien en daar kun je nu heerlijk van genieten!
    En hoe je die kaart maakt... PSP... het zal wel iets op de computer zijn..; maar ik kan het niet hoor!
    Jij ook hele goede feestdagen gewenst Annie...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The quilt with the circles is amazing! Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your work and especially the basket-Madjes quilt.

    BeantwoordenVerwijderen