Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 7 november 2017

De quilt middag



 Hallo allemaal.
Hartelijk dank voor de reacties op mijn vorige blog post.
Vanavond maak ik even een verslagje van onze quilt middag.
De eerste voor dit winterseizoen.
Nu komen we eenmaal in de maand  in Teakjes tùnhûs ( klik ) weer bijeen.
 We waren met 6 dames,  3 dames waren verhinderd. 
Het was gezellig en veel te praten natuurlijk.
En ook om te laten zien.
Dus ga ik nu pronken met andermans veren.

Hier boven winterwonderland, deze zijn we vorig jaar mee begonnen.
Zelf had ik deze ook gemaakt, alle 4 de blokken.


Er zijn  dames die er nog mee bezig zijn.

Dit prachtige geboorte quilt  is gemaakt voor Janke
 haar kleinzoon, en  deze zomer had zij het  naar Amerika gebracht.
Ik mocht deze foto's van haar FB plukken.




Nu al weer druk voor ook een kleindochter een quilt te maken.
 Er komt zeker nog eens een plaatje van.
Nu het verdere werk waar ik een plaatje van heb gemaakt.




En dit is van een foto van een foto.
Wasketel helemaal omkleed.


Free motion quilten


Breiwerk en borduren.


 Een volgende bee   kan ik weer werk  laten zien.
 Zelf had ik mijn laatste 2 quilts mee genomen
Het was mooi weer, dus kon ik op de fiets er naar toe.
In elke fietstas een, en mijn handwerkje in de rugtas.
 Ik maak wat sterretjes voor de kerst.
 Met kartonnetjes en op de hand naaien.
 Prettige avond en tot een volgende blog.
Groetnis Annie











11 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo'n Bee en wat veel gemaakt! Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, so viele schöne Arbeiten, wunderschön anzuschauen. Der kleine Schneemann gefällt mir besonders gut.
    LG Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne Arbeiten.
    Der kleine Schneemann ist süß.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd zo leuk om het werk van een ander te bekijken. Kan ik ook zo van genieten op de bee.
    Winterwonderland.... die blokken had ik ook nog opgeslagen voor ooit.... maar ja druk met andere dingen hè? Er zijn ook zoveel mooie patronen en we kunnen niet alles.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, wat gezellig zo'n clubje bij elkaar. Dat zou ik ook wel willen... Maar ik ken ze niet of ze zijn veel te ver weg...
    Prachtig tuinhuis hoor, daar komt de inspiratie vanzelf. Heerlijk om al dat moois te zien en wat is er toch veel mogelijk aan variatie.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige dingen laat je zien. Dat geboortequiltje, geweldig!
    Maar jouw Afrikaanse bloemen uit je vorige logje mogen er óók zijn!
    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is er veel gemaakt en wat een mooie werken en ook nog zo verschillend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat veel moois laat je ons weer zien.
    De winter quilt was ik vorig jaar ook aan begonnen.....moet hem maar snel weer uit de kast halen.
    Dan komt ie misschien deze winter wel af.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezelligheid zo,n bee he. Veel mooie dingen worden er gemaakt..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen