Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 23 september 2017

Zaterdag

Goede avond.
 Was het doel om elke vrijdag een logje te schrijven, het is al weer zaterdag.
Zo is  de week weer voorbij.
Een mooie dag vandaag, veel zon en fijn om buiten te zijn.
We maakten dan van middag een mooi fietst toertje
 Ook  deze week al eerder een middagje op de fiets.
Zo tussen door borduur en haak ik.
geen plaatjes daar van deze keer.
Ook zat ik lekker achter mijn naaimachine.
Stroken 6 cm breed , 3 aan elkaar, en een simpel blok, 18 x 18 cm.


 Rest stofjes, die ik ook voor de hexjes gebruikte.
En dit word dus de achterkant.

Nog een rij er aan, en dan kan ik de hexjes dubbelen.


Vrijdag borduurtje is af, en zo de zaterdag opdracht, vakje per week

Met de storm was de schutting om gewaaid.
 Dochter deed even een oproep in de watshap, en zie hier.
Zonen, Schoonzoon  en een kleinzoon, kwamen deze morgen.
 En zo stond er een nieuwe schutting.





Dit was mijn praatje deze week.
Groetnis Annie

12 opmerkingen:

  1. Ganz tolle Fortschritte - auch so ein einfacher Streifenquilt sieht richtig gut aus.
    LG Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vele handen maken licht werk. En jullie hebben weer een nieuwe schutting. Leuke achterkant wordt dat! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke snelle top heb je gemaakt en die hexagon top word ook MOOI. Fijn dat de familie je dochter kon helpen. Zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschön sehen deine beiden Tops aus.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie achterkant zeg, die is ook omgedraaid straks al leuk!
    Heerlijk dat er zo snel een nieuwe schutting staat, die kan weer 100 jaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow dat wordt mooi en wat fijn als de hulptroepen langs komen dan is het zo weer geklaard

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie achterkant voor de hexies. Wat lief dat ze meteen allemaal komen helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handig om reststroken te gebruiken voor een achterkant, zo kom je nog eens door de stofjes heen.
    Erg fijn van je kinderen om te helpen met de schutting.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De weken vliegen idd voorbij. Fijn dat er nog wat mooie dagen zijn om te fietsen.
    Mooie frisse kleuren gebruik je voor de quilts.
    Fijn dat er weer een schutting staat. Vele handen maken licht werk.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie hexjes. En de achterkant is super erbij. Wat heerlijk dat de familie zich zo opstelt. Vele handen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch handig hè, die Whatsapp! Iedereen aan het werk.
    Wat is je BB.. prachtig geworden! Al weer snel afgemaakt. En dat gebeurd ook al met je hexjesquilt. Leuk, die achterkant!
    Het plezier dat je hebt bij je handwerk straalt altijd van je logjes af!

    BeantwoordenVerwijderen