Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 11 juni 2017

Weekeinde

 Goede avond.


Ook de zondag is bijna voorbij, en na al de regen ;
van vrijdag, een fijn weekeinde.
Lekker buiten zijn en alle beide de dagen een mooie toer gefietst


en de opdracht van vrijdag  het plaatje in de ringen is gemaakt


Ook vakje 22 is weer klaar.
Heel veel dank voor alle reacties op  de vorige blog post.
Het deed me goed, en gaf me weer vertrouwen.
Kon ik het quilt even niet meer zien.
Nu kijk ik toch al weer uit naar de maand  met het patroon voor de rand.
Een goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie


8 opmerkingen:

  1. Wat zijn je borduurtjes weer mooi, leuk dat eekhoorntje!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke borduurtjes zijn dat weer.
    Een fijne week toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer lekker op de fiets er op uit geweest. Vandaag best wel warm.
    Leuk dat eekhoorntje, doet me een beetje aan de herfst denken :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schöne Stickarbeiten. Das Eichhörnchen ist sehr niedlich.
    Eine gute Woche und liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh was für ein goldiges Eichhörnchen, und so tolle Fortschritte. Prima. Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bewonder je! Volgens mij heb jij aardig wat energie en ben je blij met elke dag. Je gaat zo heerlijk en vrolijk altijd maar door met je prachtige handwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De afgelopen dagen moest ik verschillende keren aan je denken...
    Er kwam zo weinig uit m'n handen en als de dag voorbij was wist ik eigenlijk niet wat ik nu gedaan had... Hoe doet Annie dat toch altijd, vroeg ik me af?
    En je hebt alweer het vakje per week klaar. Ik zat zaterdagmiddag een uur te borduren en hoe weinig doe je dan eigenlijk nog... Natuurlijk gaat het om het plezier, maar ja..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen