Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 25 juni 2017

Even bij praten en een kleine AFFO


 Hallo allemaal.
Nu we weer wat minder warm weer hebben,,
 doen we binnen ook weer eens wat.
 Op de quilt middag begonnen we met het quiltje Winterwonderland.
Hier van 



Vandaag is het een AFFO geworden.


 Buiten zitten heb ik weer heel wat hexjes gemaakt, en in een cirkel gezet.



Mijn nieuwe borduur lap staat ook al wat op..


Vrijdag kregen we het plaatje van een fret.
Nu dit is die van mij geworden.


Gister kregen we vakje 24 om te borduren.
Poesjes deze keer.


De lap is nu precies op de helft.


Ik borduur met rest garen, en probeer het wat leuk te maken.


 Hier het geheel van de ringen.
 Plaatje  zijn bleekjes hier.


Paar plaatjes uit de tuin.





 
 Het quiltje voor de volgende maand ligt ook klaar.
 Nu wacht ik op de rand van BBL, al mijn verdere quilt werkjes zijn af.
 Een goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie




18 opmerkingen:

  1. Liebe Annie, ein wunderschöner Winterquilt, gefällt mir sehr gut. Tolle Fortschritte bei deinen Stickarbeiten - und wunderschöne Blumen hast du.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Annie,
    der Winterwonderlandquilt ist wunderschön.
    Alle deine Stickarbeiten gefallen mir sehr gut.
    Ganz toll sehen deine Blumen aus, besonders die Hortensien.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk winterwonderland quiltje. De borduurtjes zijn geweldig. Fijn dat je zo mooi door een aantal resten heen raakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk quiltje en wat ben jij ook een bezige bij. jouw hortensia's zien er goed uit ondanks de vorst. veel plezier nog net je hexagonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je Winter Wonderland prachtig geworden!!!En je borduurtjes zijn weer helemaal top. Mooie hortensias en je tuin is prachtig!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk gevarieerd blog weer. Je hebt weer veel moois gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, jij bent helemaal klaar voor de winter! Je Winterwonderland quilt ziet er erg leuk uit. Nog maar even niet ophangen hoor :-)
    Borduurtjes ook mooi, je bent helemaal "bij".
    Wat zijn je Hortensia's prachtig! Ze moeten zoveel water als het zo warm is, gelukkig nu even niet sproeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige werkjes, schitterende planten! Heerlijk al die kleurtjes en genieten voor de ogen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sta er altijd versteld van hoeveel je doet in een week, Annie. Zo mooi allemaal! En wat een prachtige Annabel heb je in de tuin. Jij ook een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer mooi geborduurd en gepatcht, super hoor, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat komen er moooie werken bij je voorbij, je hebt een gezellig blog, kom gauw eens weer bij je buurten, gr, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig waar je allemaal mee bezig bent.
    De borduurwerken, de winterwandering quilt en de hexjes allemaal heel mooi.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi quiltje geworden! Mooie hortensia's en je borduurwerken gaan ook lekker door. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks het warme weer heb je heel wat steekjes gezet.
    Mooi weer alle borduurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi is je borduurwerk!
    Suzi, http://suzi7.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede dag, ik ben echt geïnteresseerd door de 2 werken in kruissteek met de schelpvormen en de cirkels.Ik zou die 2 werken heel graag borduren, kunt u mij informeren hoe kan ik aan de modellen raken. Dank u op voorhand
    Anne Hoebrechts Anne.hoebrechts@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Annie,
    vielen Dank für deinen Besuch auf meinem Blog, dadurch bin ich hier gelandet und muss sagen, dass dein Blog ganz toll ist!!!!
    Ein schönes Wochenende, Jutta

    BeantwoordenVerwijderen