Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 29 april 2017

Borduurtje



Hier het borduurtje.



 Het is een zwart poesje geworden.
Denk hier bij aan mijn aller eerste kerstfeest boekje op school.
Het zwarte poesje   van W G van der Hulst..
Heel veel jaartjes geleden nu.

Fijn weekeinde verder.
Goed weer en vanmiddag maar weer eens een toertje op de fiets.
Groetnis Annie

12 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit. Leuk als er zo'n herinnering aan hangt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de tekst nog niet eens gelezen, en ik dacht "hee....mijn boekje van de zondagschool".
    De lap wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat er door dit geborduurde poesje herinneringen aan de schooltijd naar bovenkomen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niedlich die kleine Katze.
    Auch die ARbeiten aus dem vorherigen Post sind wunderschön, besonders dein PW-Block.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Du bist aber schnell, und wunderschön die kleine niedliche Katze.
    LG Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief geworden dat kleine poesje.
    Inderdaad heerlijk fietsweer. Dat wordt het morgen ook, hoewel er meer wind komt, dat is wat minder.
    Geniet er maar van.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi geworden!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk borduurtje, die poes!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een bijzonder poesje met bijzondere herinneringen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi geworden het zwarte poesje.
    En wat een prachtig blok is je 5e van de BBL geworden, erg mooie kleuren.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat is een prachtig katje! Het lijkt mijn Boofy wel een beetje... Ik weet dat jij niet van poezen houdt, maar ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen