Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 26 maart 2017

Blog post.



Al weer meer dan een week voorbij, mijn laatste post.
Hartelijk Dank voor alle reacties.
 Zondag vandaag een lente dag.
Veel zon, maar toch hier in het noorden is de wind nog frisjes..
 Het was Maandag middag 20-3  onze quilt middag,
en zou daarna  een blogje plaatsen.
Spijtig genoeg kon ik er niet heen die middag.
Morgens was ik op de fiets naar ons buurdorp.
Hoe  ik het had, maar bijna thuis, raakte ik de stoeprand, viel over een paaltje.
  Dat kwam hard  aan, 
ja op onze leeftijd moet je niet vallen met je E- fiets.
Maar het was al zo, gelukkig niets gebroken, 
wel een pijnlijk bont en blauw  bovenbeen.
Zere linker hand   en stijf.
Maar gaande de week werd het weer beter.
 En vanmiddag zijn we samen een toertje wezen fietsen


 En kon ik de borduur opdrachtjes doen.


Vorige week bij vakje per week, hadden we stopjes.
 Veel sokken gestopt, maar nooit op een borduur lap.
Mijn stof is fijn,, vond het moeilijk zien.
Ben niet helemaal tevreden.
Gister de vogeltjes weer leuk om te doen.


Het quilt zit in de ring, en heb  nu bijna 2 rijen blokken door pitten gedaan.
Ik probeer elke dag 2 blokken te doen, dan komt het wel af..

Avonds haak ik even een makkelijk werkje.
 Goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie



12 opmerkingen:

  1. Oei... dat was schrikken... en pijnlijk... Ik hoop dat je snel weer helemaal herstelt bent. En wat goed om weer op de fiets te stappen. Anders zou je er maar bibberknieen aan overhouden. Mooi je vakje van deze week... en je Rine wordt ook al zo mooi...

    Fijne week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Annie, wat vervelend en pijnlijk, maar gelukkig niets gebroken. Mooie borduurtjes weer en leuke zwart/witte quilt in quiltring.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oepsie dat was schrikken gelukkig heb je al weer een rondje gemaakt op de fiets. Je handwerken zien er weer schitterend uit. Fijne week zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Annie, da hast du noch einmal Glück gehabt. Lass es dir gut gehen. Tolle Fortschritte bei deinen Stickarbeiten und viel Spaß beim Quilten.

    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is schrikken Annie. Goed dat je al weer op de fiets bent gestapt.
    De kleuren van je borduurwerk en haakwerk vind ik ook erg mooi.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vallen met de e-bike, dat hoor ik erg vaak.
    Mijn hulp belde ook net af omdat ze met die van haar gevallen was.
    Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt.
    Maar goed dat je niets gebroken hebt en gewoon weer op de fiets stapt, anders kan je niet meer genieten van je mooie tochtjes.
    Schattig die geborduurde vogeltjes.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat je in ieder geval weer op de fiets gestapt bent na zo'n vervelende val.
    En wat heb je veel gedaan in de afgelopen week. Ik ben zelf ook niet zo tevreden over mijn doorstopwerk, misschien gaat het de volgende keer beter.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat naar dat je bent gevallen. Gelukkig valt het enigzins mee. Goed dat je ook meteen door bent gegaan. Je handwerken zijn zoals altijd weer erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is pijnlijk Annie maar je quiolt wordt mooi maar dat doorpitten pffff..... dapper van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve help..., dat is nog 'goed' afgelopen! Je moet er toch niet aan denken dat je iets zou breken...
    Prachtig om te zien hoe je handwerk 'groeit'.., je gaat onvermoeibaar door!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is gelukkig toch goed afgelopen, die val van jou. Ja, zeker op onze leeftijd moet je niet iets breken. Voorzichtig zijn maar hoor!!
    Maar je hebt een positieve instelling, dat is wel duidelijk. Dat zie je ook aan al je mooie handwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jakkes, vallen is niet leuk! Voorzichtig aan. Als altijd laat je veel moois zien!

    BeantwoordenVerwijderen