Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 21 februari 2017

Even bij praten

 Goede middag


Hier even weer een praatje op het blog.
Het was best een drukke tijd even.
Gister mocht ik mijn verjaardag vieren, 
 en dat deden we zondag en gister.
 Kinderen kleinkinderen familie en vrienden.
Dan is het een aardig clubje.
Ik kan nu 2 keer een 7 schrijven, dat telt al aan.
Maar dankbaar en blij  gezond en wel.
Ik ben verwend met bloemen en veel cadeautjes en ook nog bonnen.
daar kan ik zelf mee naar de winkel.




Vorige weken maakte ik de blokken voor het quilt voor jongste dochter.

64  blokken, en 6 stroken van 8 blokken heb ik nu samen gevoegd.


Hier ligt het over de lichtbak.
 Ja en ik kom stof te kort voor de bies en de afwerk bies.

Maar ik kreeg het gelukkig zondag.


Mijn vorige post schreef ik al dat de meiden het in Utrecht hadden gekocht.

Oudste kleindochter woont daar., en nu met de voorjaarsvakantie ;
ging van hier kleindochter Sanne naar haar grote nicht, 
en naar Harry Potter tentoonstelling.
Beide helemaal fan van Harry Potter..
leuk die meiden 10 jaar verschil in leeftijd.
 Dus  zondag middag kwam Sanne met de stofjes.
 Hoop deze week de top af te kunnen maken..


Hier nog even het huiswerk van deze week, 
heb het mooi tussen alle drukte kunnen doen.


Dit vakje heb ik van het voorbeeld geborduurd,
 maar ook wat eigen inbreng.
ietsje speelser vond ik.
 Nu meer niet te vertellen of te laten zien.
Groetnis Annie

10 opmerkingen:

  1. Hieperderpiep Hoeraaaaaaa mooie leeftijd had ik echt niet achter je gezocht en wat een mooie quilt pfff waar haal je de tijd vandaan dat wordt in ieder geval weer een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annie gefeliciteerd met je verjaardag. Heerlijk om zo te kunnen vieren met je naaste familie en vrienden. Mooie top wordt dat en fijn dat je er nu stof genoeg voor hebt. Fijne dag verder, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie top heb je gemaakt en je borduurwerk fijntjes. Lieve groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Annie met je verjaardag. Al een prachtige leeftijd, maar ik wens je nog vele gezonde jaren er bij.
    Je hebt mooie bloemen gehad, en ook zo fijn dat de lapjes uit Utrecht zijn gekomen en dat je de quilt kan afmaken.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en heerlijk om zo verwend te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Anni,
    alles Gute nachträglich zu deinem Geburtstag.
    Wunderschöne Fortschritte sind an deinen Stickereien zu sehen. Besonders gefällt mir der neueste Block von Vakje per week. Tolle Änderung.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een keertje hier ook mijn felicitaties plaatsen. Mooie cadeau's heb je gehad. En wat een leuke quilt krijgt je dochter. Je borduurtjes in een cirkel worden erg mooi!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte!
    Je kruisjes als vanouds even netjes, je nieuwe quilt al weer een eind op weg. Je kunt qua handwerken nog prima meekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, al die bloemen en planten. Altijd zó gezellig. Beetje voorjaar in huis.
    Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar, zóveel doen in een korte tijd! Quilt voor kleindochter wordt enig en fijn dat je stof kreeg.
    Fijne week verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk verwend ben je Annie! En nog gefeliciteerd met jouw verjaardag! De quilt voor kleindochter wordt leuk. En mag ik vragen waar jij de patroontjes voor de cirkels vandaan hebt. Kan je die ergens downloaden? Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen