Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 28 november 2016

Gezellige quilt middag

 Hallo allemaal.
 Tijd om hier wat te schrijven
 Ik ben wel fijn aan het handwerken
Het  zijn verrassingen dus nog niet op het blog te zien.
 Later  waarschijnlijk,
wel aan denken  een plaatje te maken voor ik het weg geef.

Wel hier de randjes lap, helemaal bij.


 Net gelezen op de site dat er 2017 weer een geweldig borduur project komt.
 Ik ben zeker van plan weer mee te gaan doen.

december quiltje kan ik deze week ruilen
 met de maan november


 Dus zijn nu al de maanden af

 Vanmiddag was het onze quilt middag.
Weer heel gezellig  in Teakjes tuin huske
 Vorige keer een patroontje mee voor een hartje


 We konden dat vanmiddag maken, maar veel was er ook thuis al gedaan.
Mooie leuke kerst werkjes.
 Het zonnetje was er goed bij, dus de foto's wat bleekjes.
 Plaatjes zijn weer bijgesneden, want de dames willen zelf niet op de foto.



 Deze liggen wat rommelig en niet allemaal met de goede kant omhoog,


 Er was ook show en tel,
 heel mooi,


 Overal worden nog gouden lovertjes op dit mooie kerst kleed genaaid


 Allerliefst baby kleed



 2 quiltjes met een patroontje van Miranda

Janke deed Zaterdag een Workshop 
Free Motion tekenen met de naaimachine.


 Klik zo naar de site  Fûgeltsje in Bolsward.

Prachtig gemaakt.

Even bij geschreven, ga zo nog blogs lezen, ben wel weer achter op natuurlijk.
Allemaal hartelijk dank voor  het schrijven op het vorige blogpost.
Groetnis Annie


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstdingen hebben jullie gemaakt. gezellig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De letterlap is prachtig net als alle andere werkjes die je laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi word je letterlap.
    Het plan van volgend jaar is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi je borduurtje maar het december quiltje vind ik echt een plaatje en dan is het jaar zo weer om

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dein Alphabet Sampler ist wunderschön.
    Auch die Weihnachtsarbeiten gefallen mir sehr gut.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige dingen laat je zien en dat tekenen met de naaimachine, hoe apart! Geniet van je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, alweer bijna december, je hebt alle kleintjes klaar, dus volgend jaar kan je januari weer uit de kast halen, dat is weer leuk na zoveel tijd.
    Jullie zijn al helemaal in de kerststemming met de show en tell.
    Gezellig hoor.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wunderschöne Arbeiten, alle so schön anzuschauen. Die Applikationen gefallen mir sehr gut.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig werk weer, vooral alle kerstwerkjes zien er zo mooi uit!!!!
    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben weer bij gelezen. Altijd heerlijke verhalen op je blog en wat is er veel te zien!
    Ja, dat is een leuk borduurproject... Als ik wat meer tijd had, ging ik er zeker voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zijn de mini quiltjes geworden naar het patroon van mij "het huisje op de heuvel". Het blok dat Janke bij mij op de workshop "tekenen met de naaimachine"heeft gemaakt is erg mooi geworden.
    En jullie zijn al goed in de kerststemming zo te zien en te lezen.
    Mooie al die creatieve werkjes.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik meer tijd had, zou ik zeker mee doen met het Randje van 2017, maar sla e patroontjes wel op, wie weet voor ooit.
    Jou Randje van 2016 is prachtig geworden en wat een creativiteit bij jullie in de groep!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer leuke dingen om te bekijken. Dat laatste blok met vogeltje vind ik enig.
    Fijn weekend Annie!

    BeantwoordenVerwijderen