Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 31 januari 2015

Wat er van Facebook berichtjes kwam

 Goede middag.

Het is al weer de laatste dag van de januari maand.
Het word echt al langer licht, fijn we gaan op naar het voorjaar.
 Ja wat kwam er door Facebook.
Deze dus, al eerder liet ik hier plaatjes van zien.


 Zo midden december  dit plaatje van Printeres geplukt door oudste dochter


Of ik die kom breien, nee patroon was er niet, dat kon ik zo wel dacht ze.
 Ja dat dacht ik ook wel, dus bracht ze het garen,
Zelf kan ze goed handwerken, maar nee met die 4 naalden.
Daar kwamen al veel likes op natuurlijk, ik ook? .
 Dochters , kleindochters dus ook een paar.



 Zo voor de kerst verscheen dit plaatje op FB,  Bedankt leave beppe.
Toen meer aan vragen, dus maar een ritje naar de DEVO gemaakt.
Mooi wat bollen garen in geslagen , en dus voor alle  meiden een paar huis sokken.
2 dochters. 2 schoondochters,8 kleindochters, en 2 vriendinnen van kleinzoons.
 Het eerste plaatje   het 11, 12 en 13 de paar


Paar 14 vanmiddag opgezet, maar toen eens even wat bloemetjes gemaakt.

De post bracht me deze week weer 3 mooie siggy's.







 Heel leuk zijn ze, en ook de bijgaande brieven.
Siggy's uit het buitenland heb ik moeite met de taal, maar via google vertalen kom ik er uit.
Mijn brief vertaal ik en  print die dan op de achter kant van de brief.
Hoop dat de ontvangsters het dan redelijk kunnen lezen.

Dit was er te vertellen deze week.
prettige Zondag gewenst.
Groetnis Annie




17 opmerkingen:

  1. mooie sokken.Heerlijk zo'n handige moeder. oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch heel knap dat je sokken van af het plaatje kan breien, heel erg mooi gedaan!!! Leuke siggies heb je weer ontvangen!

    Fijn weekend, liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is de inkt op die Siggy van mij doorgelopen, Annie? Het zàl toch niet; het is nota bene met een Pigma pen geschreven.
    Als het wel zo is, krijg je een nieuwe van me. Dat hoor ik dan wel van je.
    Fijn weekend, groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, de siggy is prachtig. Het komt denk ik dat het plaatje met de scanner heb gemaakt. Foto toestelletje is stuk, morgen maak ik het opnieuw met de tablet

      Verwijderen
  4. Leuk toch die siggy's... vooral uit het buitenland, en dan van mensen die je totaal niet kent maar die toch dezelfde hobby hebben!
    Je sokken worden beroemd, wat een hype onder de meiden. Maar ik snap het best want ze zijn echt reuze gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die sokken vind ik wel elk, maar ik moest er niet aan denken om er zo veel te (moten) breien!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie ik nu toch dat ik vreselijk slordig getypt heb!!
      Ik bedoel dus dat ik die sokken wel erg LEUK vind, maar en niet aan moet denken om er zo veel te (MOETEN) breien.......
      (ik denk dat ik te veel haast had.....)

      Verwijderen
  6. super mooie sokken en gezellig al die siggy's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo veel dankbare klantjes te hebben voor de sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een SCHITTERENDE sokken! Complimenten hoor! echt geweldig! Ik kan mij voorstellen dat de kleindochters er hartstikke blij mee zijn!
    Goed gedaan Beppe!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wat veel sokken heb je al gebreid !
    Leuke siggies heb je gekregen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie siggies heb je weer ontvangen en wat een heerlijke sokken.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Google vertalen brengt mij ook wel eens uitkomst als ik een woord niet weet.
    Heel handig dus, hoewel hele zinnen vaak niet goed kloppen, maar ze snappen het heus wel.
    Wat een enorme hoeveelheid sokken brei jij, het 14e paar!
    Weet wel dat mijn oma dat vroeger kon zonder te kijken, dat kan jij ook vast inmiddels.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige sokken heb je gebreid ! ! !
    Leuke siggies heb je gekregen en je bloemetjes mogen er ook zijn.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge, wat zullen al die meiden van jou toch verguld met je zijn! Die sokken zijn echt helemaal geweldig!
    En leuk, je nieuwe siggy's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ben je een ster in het maken van sokken, zeg! Die (klein)dochters boffen maar met zo'n beppe! En na al dat breien zal het ook heerlijk zijn geweest om wat hexablommen te maken, hoewel de breipennen al weer klaar liggen, zie ik.
    Mooie siggies, leuk, al die verschillende kleine kunstwerkjes!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat geweldig al die mooie sokken kan me voorstellen dat ze erg blij zijn. Ze zijn ook prachtig de kabels erij die vind ik helemaa het einde. Mooie siggies heb je ook weer ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen