Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 22 januari 2015

Post.

 Goede middag.
Deze week 2  siggy 's ontvangen
Leuk, laat ze hier even zien




Heel mooi.
Dames hartelijk dank.

 We hebben hier mooi zonnig weer, dus ga ik aan de wandel.
Daarna tijd voor mijn handwerkjes.

Gister middag heb ik weer 3 meisjes blij gemaakt met de sokken.
 Ik ben nu  aan het  11 de paar  begonnen
Groetnis Annie

9 opmerkingen:

  1. Siggies blijven leuk. Ik moet er ook weer snel een versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent maar weer verwend, maar de ontvangers van de sokken ook.
    Vannacht kan je intussen wel met je ogen dicht door breien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie siggies, geniet van het mooie winterse weer en succes met het 11e paar sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze vrolijk van kleur, leuk!
    Ik hoopte op meer zon de afgelopen dagen; als het dan toch koud is ...
    Maar dat viel bij ons (westen) flink tegen.
    Alvast een fijn weekend en weer veel handwerkplezier!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerts! Fijn om zo'n post te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen