Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

woensdag 14 januari 2015

Klein berichtje

 Goede avond 
Het is   morgen al weer Donderdag,
 en al weer een week na mijn laatste post.
 Gister werd ik verrast met een mailtje voor een siggi, 
tijden niet gehad
Meteen terug gemaild, mijn siggi op de post gedaan
Kijk nu  uit naar de post.
 Zal zelf ook eens weer in actie komen.
Het is toch leuk te sturen en te ontvangen.

Gewone dingen van de  dag doen we, 
en het weer is soms echt voor binnen blijven.
Toch zo tussen de buien door mijn wandelingetje gedaan.

Verder  aan mijn Pandora quilt door  gepit,
 en een stukje geborduurd.
En ja de breipennen gaan weer.


Dit is het 7 de paar.
Het 8 ste paar is halverwege,  ja dat komt als zo,
 als ze op  FB zijn te bewonderen.
Zondag vroeg de vriendin van kleinzoon, 
of ze ook van die mooie sokken mocht.
Nou vooruit.
Nu besloten alle meiden maar sokken te maken
Dus we gaan nog even door.
 Fijne avond nog.
Groetnis Annie

11 opmerkingen:

  1. Leuk dat de sokken zo gewaardeerd worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vliegen de dagen bij jou ook al om? Voor je er erg in hebt zijn we alweer een week verder.
    Wat fijn dat je sokken gewaardeerd worden. Daar doe je het voor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super dat Annie de heale famielje fan die moaie sokken fersjocht...spytich dat ik gjin famieljelid bin...
    de froulju kinne der der mar moai mei pronkje. prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi paar sokken heb je weer gemaakt. Leuk hoor dat ze allemaal een paar hebben en er zo blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het maar druk met je sokkenfabriekje.
    Nou ja, als je het leuk werk vindt is het fijn om steeds weer te breien voor de meisjes. Leuk dat ze zo enthousiast zijn toch?
    En je bent er supersnel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij gaat geen koude voeten hebben deze winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sokken. Ik wou dat ik ze zo mooi kon breien. Complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sokken!! Hier liggen paarse onafgemaakt,...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het blijft leuk hoor, die siggy-ruil. Hoeveel paar sokken ga je breien? Enig dat al die meiden sokken van oma willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn dan ook leuk sokken! Wat leuk zo'n siggy-ruil.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen