Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 19 oktober 2014

Regen weer

 Goede middag.
Regen weer vandaag, dus tijd voor het huiswerk.


 Echt mooie randjes deze week.
Met plezier geborduurd.
Nog een prettige middag en avond
Groetnis Annie.

12 opmerkingen:

  1. Sehr schön deine Randjes.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, jij bent snel, heb alleen nog maar een klein beginnetje gemaakt.Ziet er erg mooi uit!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je ze al af hebt, Annie! Ik vind de randjes deze week ook erg leuk, ze borduren lekker weg...
    Wat een mooie deken heeft je dochter gemaakt, ze lijkt wel net zo vol ijver als jij!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je randjes mooi gelukt. En zo snel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het was gisteren echt weer om in huis te handwerken hé! Prachtige randjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je randjes zien er erg mooi uit, ik wou dat ik zover was (lol)

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die randjes en echt een gezellig werkje voor slecht weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! En er komt nog meer regen aan, haha ....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De randjes staan er weer mooi op. Een fijn werkje om op een regenachtige middag te doen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat is het fijne van slecht weer, kunnen we lekker bezig met onze hobby

    BeantwoordenVerwijderen