Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 19 april 2014

Goede en Prettige Paasdagen

Hallo allemaal.


Met dit PSP plaatje , Goede en fijne Paasdagen gewenst.


De randjes waren deze week niet zo moeilijk.
 Vandaag wel zon hier, met een frisse stevige wind.
Groetnis Annie

8 opmerkingen:

  1. Dank je wel, voor jullie ook Fijne Paasdagen!!!
    Mooie randjes.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook hele fijne paasdagen. En je randjes zien er zó leuk en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie randjes. Ook voor jullie hele fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schöne Randjes.

    Frohe Ostern wünscht dir Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Paasdagen zijn al weer voorbij, dus een fijne week dan maar. Mooi zijn je randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is heel lang geleden dat ik op jouw blog een reactie plaatste. Op Facebook reageer ik wel, maar op de blogs schiet het er bij in.
    Ik zie hier ook weer prachtige dingen. Je bent lekker bezig. Je randjes zijn ook super.
    Fijn weekend,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen