Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 10 februari 2014

Quilten blijft er even bij


Goede avond
 De halve week ligt dit blokje op me te wachten, heel veel stukjes.
Blok 87



, en vorige week maar 2 blokjes gemaakt


Er waren veel verjaardagen te vieren, van broer,Schoon/ zussen en kleindochters
Vrijdag waren daar de haak randjes, en Zaterdag de borduur randjes.
En dat laten we voor gaan toch.


Ook ben ik ietsje stout hoor, heb wat toertjes vooruit gehaakt.
goed naar de plaatjes kijken van het Engelse patroon.
 Kon het niet laten gewoon.


 Ik ben al helemaal aan de haak.
Vorige week kreeg ik via oudste dochter een tas met rest garens.
heel veel katoentjes.
Op internet heb ik een patroontje gezocht.
En dat is nu mijn tussen door werkje geworden.


 er staan ook weer een paar sokken op de pennen.
 Maar morgen maak ik F W blokjes.

Groetnis Annie




19 opmerkingen:

  1. Het blijft een hobby. En de ene dag doe je dit en de andere dag doe je dat.
    En dat quilten komt best wel weer hoor!! En haken is ook leuk toch??
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo zijn onze dagen met vele mooie dingen gevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja haken is ook erg leuk.dus ik kan me wel voorstellen dat je hier voor gevallen bent, die blokjes komen wel weer aan bod. is ook te leuk om te laten liggen, toch?
    noflike jûn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien dat jij ook iedere keer weer wikt en weegt wat nou het leukste is om aan te werken. Tot kijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke projecten heb je onderhanden, en juist de afwisseling maakt het zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk al die kleurige werkjes. Heerlijk om steeds iets anders onder handen te hebben. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent dus echt aan de haak geslagen! Veel plezier met alle steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge je hebt heel wat onder handen. Ik kan het af en toe ook niet laten om een extra haaktoertje te doen, hihi. Het is ook zo leuk werk en zeker voor tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bezige bij. Mooie projecten waar je mee aan de slag bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De blokjes komme wol wer Annie, d'r binne safolle leuke dingen om te dwan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oepsie! En dan heet je blog "Quiltershoekje". Ben ik blij dat ik de mijne "Handwerken" genoemd heb!
    Leuk hoor om met zoveel verschillende dingen bezig te zijn.
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je met veel moois bezig en gwfeliciteerd met alle jarigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent ook al zo druk, hier bij mij ligt ook van alles te wachten, maar het komt vast goed toch? Gefeliciteerd met alle jarigen!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent lekker bezig geweest. Mooie bloken en randen. Ik ben ook stout hoor en heb al veel meer gehaakt. Ik leg er gewoon een wit papier over als ik het laat zien. Die zigzag rand is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij bent lekker bezig en met van alles wat. Dat stiekempjes vooruit haken moet kunnen toch? Je randjes worden ook mooi. Gezellig om er ook nog een paar verjaardagen tussendoor te vieren. Fijne zonnige dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat word je CAL mooi en een randje meer moet kunnen toch !
    Ook je andere dingen zien er geweldig uit en sokken breien heb ik al erg lang niet gedaan maar als ik het zo bij jou lees krijg ik daar weer zin in ...dus wie weet !!!!! Ooit !!!!
    Gezellig om je blog te lezen .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben jij heerlijk veelzijdig bezig! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent zo heerlijk bezig. Het quilten komt wel weer. Je moet gewoon doen wat je leuk vindt. Verjaardagen vieren is natuurlijk ook heel prettig. Het is altijd fijn om jouw berichten te lezen.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben je toch heerlijk bezig met van alles .leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen