Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 28 maart 2013

Goed en fijne Paasdagen

 Goede avond.
Met dit gemaakte plaatje wens ik jullie goede en fijne Paasdagen.
Het is nog steeds geen lente weer, dus  dan ons binnen ver maken maar.


 Er is een nieuw borduur werkje gemaakt,
 en ben ook met de hartjes nog bezig.
Heb er nog geen plaatje van gemaakt..
We zijn nog niet om de stofjes voor het KF quilt naar de winkel geweest.Ik hoop van de volgende week,  maar dan moet het ziekenhuis er niet tussen komen.
Ja dames ben nog steeds niet helemaal uit de lappenmand  zo jullie kunnen lezen.Heel ziek ben ik niet hoor, maar wel behoorlijke beperkingen, en ja dat mag niet zo blijven, kan ook erger worden.
Vorige week was ik nog 2 maal voor onderzoeken naar het ziekenhuis geweest.Gister weer naar de cardioloog voor uitslag.
Ja  de korte adem is er nog steeds. Uitslag is dat ik nu eerst voor een hartkatheterisatie moet, er schijnt een vernauwing te zijn,  waardoor mijn hart te weinig zuurstof krijgt.
 Dit onderzoek moet aanwijzen waar en hoeveel.
Misschien dotteren  daarna, of een operatie , maar daar denken we nog maar niet aan.

Van haar  Klik heb ik dit mooie patroon toe gestuurd gekregen.
Nogmaals dank daar voor Elza.
Deze zomer wil ik daar mee beginnen, echt een uitdaging .

Groetnis Annie


9 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat jullie, ondanks dat je niet helemaal fit bent, toch hele prettige paasdagen hebben.
    Misschien is het inderdaad beter dat ze jou nog maar eens helemaal binnenstebuiten keren.
    Sterkte ermee
    Heel veel groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne paasdagen toegewenst.
    Ik hoop dat veel zon te zien krijgt.
    Hebben we hier niet over te klagen.
    Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.
    Lieve groet Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopen dat ze je snel en goed kunnen helpen zodat je weer helemaal de oude bent en kunt genieten van je steekjes, wat een schitterend patroon is dat! Fijne paasdagen, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een heel fijn Paasweekend waar je echt van kunt genieten.
    Het is natuurlijk allemaal niet fijn, maar toch goed dat er zoveel goede medische zorg voor je is. Iets waar je denk ik toch heel dankbaar voor bent. Ik hoop zo voor je dat het over een tijdje allemaal veel beter zal gaan.
    Je hebt een schitterend patroon ontvangen zeg. Een hele uitdaging lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou ook een fijn paasweekend, hopelijk valt het allemaal een beetje mee voor je, het is niet leuk al die onzekerheid. Je hebt wel weer een heel leuk patroon om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je hele fijne paasdagen en natuurlijk hoop ik dat je snel weer beter zult voelen. Wat een mooi patroon is he.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moai patroan hast fan Elza krigen!
    Noflike peaskedagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijne paasdagen, Annie en wat vervelend dat je eigenlijk toch nog in de lappenmand zit!!
    Je gaat een prachtig borduurwerk maken, heel veel succes ermee! Ik was er ook aan bezig maar ben gestopt omdat ik em te groot vond worden....;)
    Groeten, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen