Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 5 februari 2013

Even vermelden

Goede morgen.
 Het is weer van daag voor knutselen en steekjes maken.
Ik ben dan ook al even bezig vanmorgen.
Blokje van de Farmers Wive maken. heel veel kleine hoekjes, ja maar op de hand deze.
Later komt er een plaatje wel hier.
Eerst maar eens kijken of het lukt.
Tijden het koken van ons middag maltje, maar even blogs lezen.
En kijk wat kom ik tegen.
Deze give away. Leuk, en geef het ook hier even door

 Op het blog van haar.Anna   
Klik op haar naam. Ik vind het leuk, en kom zo weer een blog tegen, wat ik nog niet eerder had gezien.
Prettig dag verder allemaal.
Groetnis Annie

5 opmerkingen:

  1. Lekker genieten van je steekjes, gelukkig is de storm geluwd en schijnt hier nu het zonnetje!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het was vandaag echt 'steekjes'weer, haha. Wat een buien hè?! Bedankt voor je link, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk weer dus om te knutselen.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tassen he?
    Veel plezier maar weer vandaag met je bezigheden. Ik heb het gevoel dat het een stuk beter gaat met jou he?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad lekker weer om wat steekjes te zetten.
    Ook ik heb er al een aardig aantal gezet.
    Veel plezier.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen