Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 16 oktober 2012

Bee

Het is al mijn bedtijd, maar nog even een klein babbeltje hier op dit blog.
 Vandaag  weer met ons  clubje bij elkaar ,om gezellig te quilten.
Allemaal hebben we onze eigen werkjes mee dit jaar, en lessen we niet meer.
Allemaal aanwezig deze keer en super gezellig,   bij  Teakje tùnhùs.

 Heel mooi werkjes hadden de dames, en ik heb een paar plaatjes gemaakt.
Niet heel mooi, maar zo toch even wat laten zien




 En dit word een heel schattig tasje
 En ook  deze  word mooi, de rand word aan gewerkt.

En deze is helemaal af, prachtig mooi.

  De Varia Hex kon ik niet showen, want die had ik al weg gegeven.
Ik nam mijn lapje appliqueren mee, en Janke heeft me heel goed uitgelegd, en voor  gedaan.
Nu heb ik blok 1 van de Blomkes en Flinterkes geprint, en  ga er weer moedig mee aan de slag.

Alle tenplates van de Farmer Wife zijn geprint, en vanmiddag naaide ik 2 blokjes er van.
Later zal ik die eens op de foto zetten.

Wat ik wel heb geshowd zijn mijn huisje, want HOERA alle 366 huisjes zijn genaaid, en zitten in een straatje aan het quilt.
Ook  heb ik daar nog  geen foto van, houden jullie te goed.
Als ik weer in de stad kom, ga ik achterkant stofje en tussen vulling kopen.
Kan ik wel bij Jan Sikkens.kopen dacht ik.
 Volgende week  is het herfst vakantie, en  zal er aan  mijn quilten  niet heel veel gedaan worden.
Maar het is nog gen oudjaarsdag hé.

Zo nu maar naar mijn bedje.
Groetnis Annie




14 opmerkingen:

  1. Wat laat je weer een mooie quilts zien" dat theehuis ia ook te gek. Wat leuk ok zo iets in de buurt te hebbe. Ik zou ook zeker gaan. Ben benieuwd naar je huisjesquilt! Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dingen laat je zien hoor. Hopen dat je er niet al te veel van gedroomd hebt.....
    Doe ik namelijk wel. 's nachts lig ik vaak van alles te bedenken.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties laat je ons weer zien. Ziet er gezellig uit.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige werkjes! Leuk om zo over je 'schouder' mee te kijken naar al die prachtige werkjes. Dat tùnhùs lijkt me ook heel gezellig. Succes met de huisjesquilt, ben erg benieuwd.

    Groetnis, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie werkjes allemaal.Ben benieuwd naar je huisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat worden er in jullie clupje prachtige dingen gemaakt, erg mooi!! Een genot om naar te kijken! Succes met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om even al dat mooie handwerk van jullie te kunnen bekijken. Gezellig om zo samen bezig te zijn. Fijn dat het zo goed gaat met je huisjes. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie werkjes! Altijd gezellig zo'n BEE.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super leuke dingen op de bee!!
    en je hebt je huisjestop klaar????? Wat goed!!!
    wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat werken jullie aan mooie werkstukken!
    Gefeliciteerd met je huisjestop, helemaal af, wat een prestatie, ik verheug me op de foto!
    Succes met oefenen te appliceren, het gaat je lukken, gewoon doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige projecten !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Viele denken immer nur an das Eine.
    Also see my page :: klick nicht

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat ziet er ontzettend gezellig uit, zo met zijn allen en iedereen gewoon lekker aan haar eigen werkje bezig :-) samen handwerken is wel zo leuk!
    groetjes en ik ben benieuwd naar je huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat maken jullie daar mooie dingen Annie!

    BeantwoordenVerwijderen