Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 16 augustus 2012

Post.

Goede avond.
Heerlijk zomer weer, genieten jullie er ook zo van.
Alleen op de avond kijk ik op de computer, verder wonen we bijna buiten.
We maken leuke fietstochtjes, en zitten in de tuin.
Ja onder de kap van de party tent hoor, of in de schaduw van het huis.
Vandaag was ik heel de dag met mijn huisjes bezig.
Later krijgen jullie daar wel weer eens een plaatje van.
En kijk eens wat ik vandaag van de post kreeg.
Een dikke envelop, met deze mooie lapjes voor de huizen bouw.


Van Silvia ( Klik )
Hartelijk dank Sylvia , ben er blij mee.
De volgende serie die ik ga maken, gebruik ik ze zeker.

Het Quilt is gedubbeld, en voor de helft in de rijgdraden.
Ondertussen bedenk ik, hoe of ik hem ga door pitten.
Zo dit was even mijn praatje.
Groetnis Annie

2 opmerkingen:

  1. Je bent behoorlijk bezig geweest. Heerlijk om buiten aan je huisjes te bouwen. Gelukkig is het nu zomer, warmer hoeft van mij niet... wij zoeken ook de schaduw op. Wat fijn dat je al weer stofjes gekregen hebt. Zo hebben straks alle huisjes een eigen verhaal; waar de lapjes vandaan kwamen...... Lekker verder bouwen en nog maar een paar maanden te gaan..
    Wat leuk, al die quilts voor je kleindochters... toen ze 18 jaar werden. Ik tel er 5. 'Moet' je nog meer maken en zijn er ook kleinzonen?? Ja vast want je hebt maar liefst 13 kleinkinderen..... Wat een zegen....
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lapjes van Silvia, die komen goed van pas voor de bouw. Succes met de quilt en een fijn weekend.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen