Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

vrijdag 18 mei 2012

Prachtige en fijne dag

Een heel fijne dag gehad gister.
Ook was het mooi weer, en dus achter het huis in het zonnetje aan de koffie.
De vlag moest uit, en de jongste kinderen hadden gekleurd en geknutseld.



Heel erg verwend, met veel kaarten en bloemen.
Ook vandaag kwamen er nog kaarten en bloemen, en die staan nog niet op deze plaatjes er bij.








Deze mooie grote pot was van de kinderen er bij, en ja we gaan een midweek op vakantie, naar een Landal Greenpark
Alles geregeld, een map met bijzienswaardigheden in de omgeving er bij, een fietskaart, tot aan de uitdraai van de computer hoe we moesten rijden.
Ja Heit moet nu maar eens met Mem op vakantie, en dat gaat ook best wel lukken hoor.
Ook was er al een boodschappenkistje vol met benodigd heden, wat je zo mee neemt naar een zomer huisje.
Lectuur en een sudoko boekje voor Heit inclusief.


Al met al een heel fijne dag om nog heel lang van te genieten.
Een fijn weekeinde gewenst.
Groetnis Annie

3 opmerkingen:

  1. Wat feestelijk allemaal. Prachtige bloemen en een midweek weg.... Wat leuk!!! Je doet vast wel verslag als het zo ver is... Een fijn weekend en geniet van het mooie weer; dat doe ik ook. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd, Wat heerlijk als je zo verwend wordt. Je quiltwerk blijft toch zeker thuis hè als je naar Landal gaat? Geniet maar lekker van heit en het fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen