Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

woensdag 21 maart 2012

Quilt middag


Gister middag weer onze maandelijkse Quilt middag.
We krijgen geen les meer, maar doen gezellig onze eigen werkjes,
en bewonderen elkaars gemaakte werk.
Elk had wel wat, spijtig ik had mijn digy niet mee.
Weer heel gezellig, en 2 nieuwe dames in ons midden.
In April nog een middag, en dan al weer de zomerstop.
Mijn huisjes daar even laten zien, en men vond het heel leuk ook nog.
Dat geeft de burger moed toch.
Ook weer wat Hexogannen gemaakt


Maandag middag ben ik nog met het plaatjes werk bezig geweest.
De oudste dochter raadde me, om het met de naaimachine te doen.
Hier het resultaat van mijn probeersels.


Ook wat bloemen uit een stofje geknipt, en huppakee, zo weer een paar plaatjes klaar.


Wel wat makkelijk van mij hé,maar ga ook weer met de hand met kleine steekjes.
Ik kreeg gister middag aanwijzingen daar voor en leuke patroontjes ook.
Dus word vervolgd
Het volgende berichtje vertel ik van de workshop die ik gisteravond deed.
Groetnis Annie

1 opmerking:

  1. Gezellig Annie, om samen te werken, jammer dat jullie zomerstop al in April begint! Leuk ook met die applicaties, ziet er vrolijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen